Codziennie idąc do pracy i przechodząc przez podwórze kamienicy, w której mamy biuro, mijam bardzo osobliwe tabliczki. Jedna oznajmia nam, że nie można wyprowadzać psów, druga że tylko na smyczy. Wyprowadzać czy nie?
Bez reklamy i promocji Twoja firma nie istnieje w świadomości konsumentów/ klientów. Musisz poinformować potencjalnych odbiorców czym się zajmujesz, stworzyć wizerunek, jaki chcesz nadać marce, by można było Cię zidentyfikować na rynku.
Konferencje w branży internetowej przeżywają dynamiczny rozwój. Jest ich coraz więcej, a wraz z ilością wzrasta również ich jakość. Innowacyjne techniki oraz procesy wzbogacają i nierzadko warunkują dynamiczny rozwój całej branży.
Czy zastanawiałeś się nad tym, czy i w jaki sposób działają Twoje reklamy? Czy inwestycja w promocję Twojej marki jest opłacalna? Żeby móc to sprawdzić, należy zacząć mierzyć konwersję, czyli badać efektywność podejmowanych działań marketingowych.
Pierwsza godzina pracy – sprawdzanie, rozmyślanie, rozkojarzenie, chaos. Czy skądś to znasz? Wielu pracowników ma niebywałe trudności, aby naprawdę produktywnie wykorzystać tę pierwszą godzinę pracy każdego dnia. A jak jest z Tobą?
Około 95% internautów zainteresowanych konkretnym produktem na pewno go nie kupi. Dlaczego? Bowiem osoby sprawdzające ofertę poszukują najczęściej jedynie informacji. Nawet 70% w końcu dokona zakupu, jednak na decyzję trzeba poczekać – klient musi do niej dojrzeć.