Studio Kreatywne Synergia to agencja interaktywna / studio graficzne z Poznania. Projektujemy: strony www, sklepy www, kampanie internetowe i wiele innych.
Dodał: Izabela Damsé, Data: 2014-07-04

Odbiorca źle wyprowadzony

Codziennie idąc do pracy i przechodząc przez podwórze kamienicy, w której mamy biuro, mijam bardzo osobliwe tabliczki. Jedna oznajmia nam, że nie można wyprowadzać psów, druga że tylko na smyczy. Wyprowadzać czy nie?

Kategorie: Strategia Praca Agencja interaktywna
Dodał: I. Damsé, A. Sidorowicz, Data: 2014-06-18

Jak wybrać dobrą agencję reklamową, interaktywną dla Twojego biznesu?

Bez reklamy i promocji Twoja firma nie istnieje w świadomości konsumentów/ klientów. Musisz poinformować potencjalnych odbiorców czym się zajmujesz, stworzyć wizerunek, jaki chcesz nadać marce, by można było Cię zidentyfikować na rynku.

Kategorie: Strategia Agencja interaktywna
Dodał: Marek Mazur, Data: 2013-03-11

10 zdumiewających video z konferencji IT oraz web designu

Konferencje w branży internetowej przeżywają dynamiczny rozwój. Jest ich coraz więcej, a wraz z ilością wzrasta również ich jakość. Innowacyjne techniki oraz procesy wzbogacają i nierzadko warunkują dynamiczny rozwój całej branży.

Kategorie: Usability Strategia E-commerce
Dodał: Piotr Wolniewicz, Data: 2013-01-21

Zwiększamy konwersję w e-sklepie czyli 10 prostych i skutecznych sposobów

Czy zastanawiałeś się nad tym, czy i w jaki sposób działają Twoje reklamy? Czy inwestycja w promocję Twojej marki jest opłacalna? Żeby móc to sprawdzić, należy zacząć mierzyć konwersję, czyli badać efektywność podejmowanych działań marketingowych. 

Kategorie: Strategia Produktywność E-commerce Konwersja
Dodał: Marek Mazur, Data: 2012-10-22

7 niezwykłych technik na efektywne wykorzystanie pierwszej godziny w pracy

Pierwsza godzina pracy – sprawdzanie, rozmyślanie, rozkojarzenie, chaos. Czy skądś to znasz? Wielu pracowników ma niebywałe trudności, aby naprawdę produktywnie wykorzystać tę pierwszą godzinę pracy każdego dnia. A jak jest z Tobą? 

Kategorie: Produktywność Praca
Dodał: Piotr Wolniewicz, Data: 2012-10-16

Lead nurturing, czyli dlaczego potrzebujesz dojrzewania leadów?

Około 95% internautów zainteresowanych konkretnym produktem na pewno go nie kupi. Dlaczego? Bowiem osoby sprawdzające ofertę poszukują najczęściej jedynie informacji. Nawet 70% w końcu dokona zakupu, jednak na decyzję trzeba poczekać – klient musi do niej dojrzeć. 

Kategorie: Lead nurturing Strategia Agencja interaktywna




Nasze produkty / serwisy:
  • 0
    Qulturalny.pl
    Największa Baza Wydarzeń
  • 0
    ?
  • 0
  • 0
  • 0

Nagrody

© 2011 Studio Kreatywne Synergia. All rights reserved | Piotr Wolniewicz